Klacht Blond Amsterdam: Gevaarlijke glassplinters bij licht stoten!

anjaenrob

Wij hebben naast leuke voorraadpotten ook leuke glazen met strik van Blond Amsterdam gekocht, waarvan nu blijkt dat er bij iets stoten de glassplinters van de bovenrand vliegen. Erg gevaarlijk bij kinderen! Na contact opgenomen te hebben bij Blond werd er verteld om contact op te nemen bij de winkel waar ze vandaan kwamen, het zou waarschijnlijk een productiefoutje zijn, zij nemen dan weer contact op met de leverancier. Uiteindelijk is er antwoord teruggekomen van de leverancier dat er niets vergoedt gaat worden. Helaas is de waarschuwing dat het gevaarlijk is opzij geschoven door zowel de leverancier als bij Blond zelf. Aangezien er nog geen andere klachten over deze glazen zijn binnen gekomen worden wij voor leugenaar uitgemaakt en ligt het aan ons gebruik met de glazen. Nu maar hopen dat het alleen aan onze glazen ligt! Ik dacht altijd dat je ook een stukje betaald voor service als je wat duurdere dingen koopt, maar dat had ik dus mis. De glazen van vroeger die ik nog heb van mijn ouders mankeren nog helemaal niets en deze kwamen van goedkopere leveranciers! Heel erg jammer, ik zal geen klant meer zijn van dit merk.

In ieder geval deze glazen bekijken! En geen oordeel vellen over alleen de foto's!

Wij vinden dat Blond Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!