Klacht Blond voor jou: Blond amsterdam artikelen besteld worden niet geleverd

blond

Ik heb diverse blond spullen besteld. een coffee to go beker, schaaltjes van si en no.
Meerdere malen heb ik gevraagd waar het besteld bleef. Ruim drie weken geleden heb ik besteld.
Nadat ze keer op keer hun beloftes niet nakwamen heb ik mijn geld terug geeist. Ook dit weigeren ze, want het product zou al verzonden zijn. Nou heb tot heden niets ontvangen. Ik zag dat er hier nog iemand met een klacht was, nou het is precies het zelfde verhaal. En het bedrijf gaat maar door met mensen aan het lijntje houden.
Zo zou ik vandaag de track en trace code ontvangen. Waarom pas vandaag, terwijl het al verzonden zou zijn. Dit bedrijf is gewoon een oplichters bende. Laat ze gewoon met de waarheid komen. Ze zullen hun leverancier wel niet betalen.
Ik wil nu gewoon mijn geld terug. Ik heb al zoveel smoezen nu voorbij zien komen. En dan zie ik ook nog dat er nog een klacht van iemand ligt. Dat geeft geen goed gevoel.

Ik wil mijn geld terug. Bij deze wat ik al eerder heb gedaan, ik ontbind de koop

Wij vinden dat Blond voor jou hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Blond voor jou?