Klacht Bloomhill Finance: Geen woorden voor maar ik denk wel wat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wim IJsenbrand

Datum verzonden 2 Maart 2018

W.IJsenbrand , Rondweg 12,9663CR, Nieuwe Pekela
Telefoon 0597646087 /mail adres w.ijsebrand@ziggo.nl

Wij hebben een pakje ontvangen per post van de firma Allround Vitality op 13 December met een produkt Omega 3, omdat ik die dag ook op mijn bankrekening van ING kwam zag ik bij mijn rekening nummer incasso staan geweigerd , wat ik terecht vond omdat ik aan Allround Vitality ook nooit een incasso bewijs heb afgegeven
ik kreeg daar een raar gevoel over , ik wordt opgelicht dacht ik ,met deze gegevens heb ik het pakje aangetekend terug gezonden , met een brief erbij dat ik niks besteld had, en het bedrag van € 59,85 ook niet zou betalen.
Mail terug van Allround Vitality 15 December
Geachte heer IJsenbrand, Wij hebben uw verzoek om uw abonnement te beëindigen ontvangen. Enige tijd geleden (13-11-2017) heeft u van ons een kennismakingspakket ontvangen. Dit is een leuk kennismakingspakket dat de gelegenheid geeft om de voedingssupplementen zelf uit te proberen voor een gereduceerde prijs. Omdat u na ontvangst van het kennismakingspakket niet binnen twee weken heeft aangegeven dat u geen vervolgleveringen wenst te ontvangen, heeft u een abonnement afgesloten voor 1 jaar. Dit is met u besproken tijdens het telefoongesprek. Na 4 kwartaalzendingen zal dit abonnement automatisch stopgezet worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Klantenservice Allround Vitality B.V.
Telefonische naar klantenservice gebeld. 16-December
Met de klanten service gebeld dat wij hier niets van af weten, en of zij mij dat bandje vlgs hun gesprek opgenomen kan laten horen,als antwoord hierop ze moest dat bandje eerst opvragen , ze zou me een mail terug sturen met het bandje met het gesprek, het is nu 21 December maar nog steeds geen mail met het bandje.

Bloomhill Finance B.V verzorgt het gehele financiele beheer van Allround Vitality B.V. We verzoeken u vriendelijke dit bedrag binnen, doch uiterlijk 14 dagen naar dagtekening,over te maken op rekeningnummer IBANNL23RABO 0190457686 ten name van Bloomhill Finance B.V, onder vermelding van Allround Vitality D1217104358/ 2017-001770.

Opmerking: Ze spreken over abonnement waar ze dat vandaan halen nooit iets besteld ze proberen zo maar zonder toestemming geld van je rekening te halen

W.IJsenbrand

Klacht verzonden naar Klachtenkompas

Wij vinden dat Bloomhill Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bloomhill Finance?