Klacht Bloomhill Finance: geld afschrijven zonder toestemming

Klachtnummer
# 165789
Gebruiker
ZoZo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ze bellen en vragen je rekeningnummer.Ze nemen het gesprek op.Ze leggen het bij je neer,je moet het opzeggen.(Ik zou het eerste maand gratis meespelen!)Als je dat niet doet zit je eraan vast.
Ik heb het gelijk afgezegd, toch hebben ze geld eraf gehaald.En ze hebben 1,74 op mijn rekening gestort.(gewonnen!) Maar ik heb het geld storneerd, en 1,74 € terug op hun rekening gestort.
En ze halen geld van je rekening.

Gewenste oplossing

Stoppen met deze oplichterijen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bloomhill Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bloomhill Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen