Klacht Blue Air: Opeens voor een groot bedrag door niet inchecken online

Roserosee

Ik ben erg teleurgesteld, ik ging met mijn vriend mee naar zijn familie in Roemenië. Op de heen reis konden wij gewoon inchecken bij de check in en vliegen. Nu op het vliegveld in Bucharest kregen wij te horen dat wij in moesten checken op een andere plek dan waar je je koffer incheckt. Wij gaan hier heen omdat ze de norm hebben veranderd en daar krijgen wij te horen dat we nog €76 euro moeten betalen om in te checken. Mijn vriend reist elke keer met blue air en dit hem nog nooit voor gekomen. Er is geen mail uitgegaan naar de klanten om verwarring te voorkomen over dat er dus iets veranderd in jullie principes. Online inchecken is 4€ en als je dat niet doet sta je opeens voor een bedrag van €76. Schandalig vind ik het. Ik ben zeer teleurgesteld en zal daardoor ook nooit meer met blue air vliegen. Informeer je klanten en zorg niet dat ze dit opeens voor rekening krijgen. Het gaat om veel geld! Nu het personeel ons wilde laten zien waar het stond aangegeven werkte de site niet na een aantal minuten nog steeds niet, telefonisch een klacht indienen lukte ook niet dit geeft wel aan dat er niet gecommuniceerd wordt met de klant en dit soort dingen ontstaan.

Ik wil dat ze weten dat je niet zo omgaat met klanten. Voor heel veel mensen is dit veel geld en als je dat opeens op je bord krijgt valt dat zwaar. Ik wil dat zij in het vervolg informeren naar de klant als er iets veranderd. Iets van een vergoeding/voucher. Want wij zullen anders nooit meer vliegen met blue air en dit ook aan andere laten weten

Wij vinden dat Blue Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Blue Air?