Klacht Blue Magic Plus: BlueMagic plus eist betaling voor ongevraagde levering via de brieven bus

Anoniem

Begin Mei 2012 is er een pakket bij ons in de brieven bus gedeponeerd door door POSTNL.
Dit was afkomstig van BLUE MAGIC PLUS met daabij een accept giro van 64.99 EURO om dit pakketr te betalen. Dit pakket was volgens hun via internet besteld. Mijn echtgenote en ikzelf weten hier niets van af. Dus heb ik uit coulance het pakket per POSTNL aan hun geretouneerd, met een begeleidende brief erbij dat dit nooit door ons is besteld. Volgens mij zijn wij niet verplicht ongevraagde pakket post via de brieven bus te accepteren. Na twee brieven over dit gebeuren aan Blue Magic Plus eisen zij toch betaling van dit pakket, ondanks de retounering, als klap op de vuurpijl willen ze nu een incasso bureau inschakelen om de betaling te innen. Mijn vraag is is dit nu allemaal rechts geldig en kan dit zo maar?

Dat ze ophouden ons tot betaling te dwingen, voor ongevraagde goederen die wij per omgaande hebben geretouneert.

Wij vinden dat Blue Magic Plus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Blue Magic Plus?