Klacht Blue Magic Plus: GRATIS!!! proefpakket ontvangen GRATIS!!!! maar toch een rekening ontvangen!!!

# 11946
Anoniem

Ik kwam via via op een site terecht waar je gratis een bluemagicplus pakket kon bestellen. Ik heb inderdaad een pakket ontvangen en ik ging ervan uit dat dit het proefpakket was. Nu zie ik net een mail dat ik toch moet betalen, omdat ik blijkbaar een maand pakket heb ontvangen. Het pakket wat ik heb ontvangen is niet gebruikt en zit nog gewoon in de verpakking. Ik lees op het net dat er heel veel klachten zijn over After pay van zogenaamde gratis bluemagic aanbiedingen en heb nu sterk het gevoel dat ze me willen naaien maar dat laat echt niet gebeuren. Ik heb ze een mail gestuurd dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten en dat ze het pakket terug kunnen krijgen wat ze hebben gestuurd want heb het nooit open gemaakt omdat ik het toch maar niks vond. Ik wacht nu af op wat er gaat gebeuren. Wie heeft ervaring met dit probleem en hoe ben je van hun afgekomen? Want ik betaal geen cent. mizzcandy@live.nl

Wij vinden dat Blue Magic Plus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Blue Magic Plus?