Klacht Blue Marlin: Bestelde en betaalde goederen worden niet geleverd

Klachtnummer
# 40576
Gebruiker
sandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17 oktober2013 2 sets poetsdoeken gekocht en € 43,00 betaald
2 x € 15 + € 13 verzendkosten tot op heden niets ontvangen diverse malen via contact formulier en telefonisch verzocht tot levering of terugbetaling (met vermelding banknummer iban bic) op 31-10 heeft een man( eigenaar ?) me gebeld of ik de sets op kon komen halen in een dorp 15 km van mijn woonplaats, waartoe ik op dat moment niet toe in de gelegenheid was, kortom allemaal zeer vreemde gang van zaken. Sindsdien niets meer vernomen en wordt telefoon ook niet opgenomen.
met vriendelijke groet
Sandra Korstanje



De oplossing

levering of feld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blue Marlin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blue Marlin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen