Klacht Blue Mountain Skincare: Afgemeld zijn en toch facturen ontvangen

Jo

Ik heb een proefpakket besteld. Dan zit je dus ineens vast aan een abonnement. Nou dan maar retourneren. Alleen is het pakket nooit bij mij aangekomen. Ik heb gebeld om dat te melden en om te melden dat ik er vanaf wil zien. Dat was oké volgens de medewerker en ze zou mij uitschrijven of als retour markeren. Niet dus. Ze schrjiven vervolgens 80 euro van mijn rekening af, die ik vervolgens zelf weer teruggeboekt heb. Nog een keer gebeld om te zeggen dat ik het nooit ontvangen heb en er niks meer mee te maken wil hebben. Weer krijg ik een oke, dus ben er vanaf... denk ik...
Ik krijg nog steeds facturen! Heb dus weer gebeld (ze nemen vaak niet op) en gemaild en ze hebben zelf bevestigd via email dat de factuur vervallen is. En nu krijg ik weer een factuur. Ik word er gek van en dit gedoe en dit bedrijf is een pure vorm van oplichting!
Ben er zo klaar mee. Dit speelt al vanaf Augustus en ik wil dat het ophoudt .

Ik wil niet meer lastig gevallen worden en van mijn contract af. Ze bevestigen dat de factuur vervallen is en ze hebben bevestigd dat ik als "retour" sta gemarkeerd, dus ik dien geen facturen meer te ontvangen. Ben he-le-maal klaar met dit bedrijf. Wil er nooit meer iets van horen of proberen.

Wij vinden dat Blue Mountain Skincare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!