Klacht Blue Mountain Skincare: ik ontvang een aanmaning voor een rekening welke ik nooit ontvangen heb, c.q. nooit een bestelling heb ontvangen.

Klachtnummer
# 148512
Gebruiker
Inge*1939
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober vorig jaar een proefpakket gezichtscreme besteld voor 3.99 euro
Dit proefpakketje nooit ontvangen. Wel een e-mail + afschrijving van 79.99 op 21.10.

Ik heb ING verzocht dit terug te boeken. Zie ik later op mijn rekening UITGEVOERD.
Was ik dus te laat mee om te laten storneren.

Op 17-12 probeerde men weer 79.99 af te schrijven maar dit heb ik gelukkig tijdig kunnen laten storneren.
Nu ontvang ik een brief met een aanmaning te betalen of anders bij een volgende aanmaning 10 euro herinneringskosten erbij.

Wat moet ik doen ?

Men verwijst naar een factuur SON00443861-1 Deze heb ik echter nooit ontvangen .

De oplossing

Ophouden met die aanmaningen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blue Mountain Skincare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties