Klacht Blue Mountain Skincare: Ongevraagde rekening en toezending van nieuwe spullen.

Klachtnummer
# 143837
Gebruiker
Willyhovestad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mijn eerste bestelling is er niets medegedeeld dat je automatisch na een paar maanden weer een nieuwe bestelling ontvangt en een rekening. In de Brochure die erbij zit is dat niet erg duidelijk. Naar mijn mening hoort dat apart vermeld te worden. Ik heb dus de tweede bestelling terug gestuurd met het verzoek geen geld van mijn rekening af te halen. Dat zal mij in de problemen brengen. Mijn eerste bestelling was éénmalig, dus ook de inhouding van mijn rekening!! Ik vind dat er te weinig goede informatie wordt gegeven betreffende een eventuele volgende bestelling!!
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Hoogachtend,
A.W. Hovestad
wilhove@hotmail.com

De oplossing

Geen inhoudingen van mijn rekening en geen producten meer op sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blue Mountain Skincare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties