Klacht Blue Mountain Skincare: Onterechte facturen

Klachtnummer
# 138836
Gebruiker
Annemieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben hier al vanaf september mee bezig. Had een proefpakketje besteld voor 3,99. Nog voordat ik het pakketje had ontvangen heb ik opgezegd en duidelijk aangegeven dat ik verder geen zendingen wilde ontvangen. Toch 2 flesjes van 15 ml opgestuurd tijdens mijn vakantie en dus te laat om de flesjes te retourneren.
Word nu bestookt met e-mails en gisteren met een brief van St. Derdegelden Alektum.
Moet nu € 80,67 betalen voor 2 flesjes van 15 ml. Absurd! Als ik niet voor 24 november betaal wordt de rekening € 90,76.
Voor vragen wordt nu ineens verwezen naar Premium@prod2.nl
Wat nu te doen?

De oplossing

Kwijtschelding van factuur. Heb € 3,99 betaald voor proefmonster en wilde geen verdere zendingen meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blue Mountain Skincare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties