Klacht Blue Wellness: E-ticket verlopen binnen 1 jaar na verkoop

Klachtnummer
# 556732
Gebruiker
AvD
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen kerst heb ik van mijn broertje 2 e-tickets gekregen voor de Blue Wellness. Als gevolg van de COVID pandemie (ik heb op de intensive care gewerkt als arts) heb ik hier nog geen gebruik van kunnen maken.

De tickets waren eigenlijk geldig tm 1 april en vanwege de COVID zijn ze verlengd tot 1 september, alleen hier kwam ik 4 september achter.. ik was in de veronderstelling dat dit soort tickets altijd 1 jaar geldig zijn. Nu wordt er gezegd dat dit niet zo is omdat het e-tickets zijn en geen cadeaukaarten?
Ze waren samen €30, maar dat geld wordt niet terug gegeven? Mag dat zo maar?

Gewenste oplossing

Graag zou ik als nog een ticket ontvangen om dit jaar nog een bezoek te brengen aan een van de Blue Wellness resorts.

De nummers zijn:
2124010454690
2124010454407

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Blue Wellness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Blue Wellness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen