Klacht Bluebuy.nl: Beschadigde fiets online gekocht en betaald maar beschadigd gekregen

Klachtnummer
# 25997
Gebruiker
Donk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben online een fiets gekocht en betaald.
Op de site staan voor 17.00 besteld volgende dag in huis!
1 week later kregen we de fiets pas en deze was beschadigd.
Meteen foto,s gemaakt en die doorgemailt met de klacht erbij.
De klantenservice is maar te bereiken van 17.00-19.00!
Meestal krijg je een bandje die zegt voicemail box is vol.
Afspraak gemaakt om de fiets te ruilen en ik ben thuis gebleven tussen 11.00 en 14.00.....niemand geweest.
17.00 gebeld waar ze bleven en toen wisten ze weer van niks, weer het hele verhaal uitgelegd en toen kwam er iemand onze kant op eindelijk om 18.30 in de avond.
De fiets die hij had meegenomen had echter dezelfde beschadigingen als de fiets die we al hadden dus daar schoten we niks mee op.
Hij wilde de oude fiets meenemen gelukkig zei mijn partner nee die laat je gewoon hier! Er werd gezegd dat er weer een container zou komen met fietsen en we moesten bellen 2 dagen later om evt. langs te komen om te kijken.
Niet meer te bereiken!

De oplossing

Wij willen graag ons geld terug omdat wij tot 2 keer toe een beschadigde fiets aangeboden hebben gekregen!
Wij hebben er helaas geen vertrouwen meer in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bluebuy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluebuy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen