Klacht Bluebuy.nl: chinese troep

harryd

wij hadden 04-04-2014 12 inch white princes meisjes fiets besteld vandaag 09-04-2014
binnen gekregen maken de doos open en halen daar een beschadigde kinderfiets uit ketting kast wat scheef zit en niet past beschadigingen overal krom voor wiel met kromme spaken nu kan ik ze pas vrijdag bellen kan alleen op dinsdag en vrijdag bellen mail reageren ze heledag niet op en als ik zo lees hier ook weinig hoop op een oplossing want ik wil vergoeding dus zeker de helft terug van geld had beter via marktplaats 2 de handse kunnen kopen is mischien nog wel in betere staat dan deze troep waar niks van past dit was 1 keer maar nooit weer

tegemoet koming want voor 55 euro ex bezorging heb ik een heel wat betere kunnen kopen nu kan ik deze eerst laten maken voor me dochterje die straks jarig wordof nu 30 euro terug stort op mijn rekening want meer is zoon ding niet waard

Wij vinden dat Bluebuy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bluebuy.nl?