Klacht Bluebuy.nl: Stukkende kinderfiets

Klachtnummer
# 27698
Gebruiker
Jeroen de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 april jl. hebben wij bij Bluebuy via internet een kinderfiets besteld. Deze is op 19 april kapot en zwaar beschadigd bij ons binnengekomen. Wij hebben via jullie website het formulier ingevuld met het verzoek dat wij ons geld terug willen hebben. Hierop geven jullie aan dat dit niet mogelijk is. Wij hebben deze kwestie met onze jurist besproken en op grond van de Wet Overeenkomst op afstand maak ik gebruik van mijn recht op bedenktijd.

De fiets is reeds naar jullie retour gestuurd en tevens hebben wij een aangetekende brief verstuurd, beide zijn goed bij jullie aangekomen. In deze brief hebben wij jullie verzocht om de gedane betaling binnen uiterlijk 30 dagen te voldoen op onze rekening. Helaas hebben wij nog geen reactie c.q. betaling van jullie ontvangen.

21 mei jl. hebben wij nog geen reactie ontvangen. Wij hebben een herinneringsmail verstuurd. Hierop zegt men dat onze bedenktijd op is. Maar hebben nog dezelfde dag gereageerd. Hierop volgen div. e-mails zonder oplossing.

De oplossing

Wij willen heel graag ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bluebuy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluebuy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen