Klacht BlueDigit: geen geld terug na retourneren

Klachtnummer
# 267137
Gebruiker
aecheret
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 30 juni een refurbished acer aspire 5738 laptop gekocht bij de webwinkel bluedigit.nl de laptop ontvangen op 7 juli 2017 via postnl. al tijdens het instaleren van de laptop kom ik erachter dat de accu niet van het netstroom af kan want doe ik dat wel sluit de laptop zich binnen 5 minuten af omdat de accu leeg is. de oplader word kokend heet als hij aangesloten is op het netstroom. buiten dat kwam ik erachter dat ik de laptop toch te weinig geheugen vond hebben en dat de laptop toch niet is wat ik wil. op maandag 10 juli via de site bluedigit.nl een retouraanvraag gedaan. omdat ik al ervaring ermee heb dat ze niet via mail terug antwoorden heb ik op 10 juli in de middag telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik de laptop wil retouneren en me aankoopbedrag wil terug ontvangen. bluedigit wil dit niet doen. ze willen of een tegoedbon geven of met bijbetaling een andere laptop met hogere geheugen. ik ben hiermee niet akkoord gegaan en aangegeven dat volgens de wet koop op afstand hun verplicht zijn om bij retourneren mijn het volledige aankoopbedrag terug te betalen.

De oplossing

me aankoopbedrag van 119,99 terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BlueDigit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BlueDigit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen