Klacht Bluegood: aankoopgedrag niet teruggestort na terugsturen product na akkoord retour bluegood

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325234
Gebruiker
Dave.vdBerg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni een aircooler besteld. levertijd 12 (werk)dagen. uiteindelijk eind augustus pas geleverd. aangegeven in tussenperiode het product te willen annuleren, maar was niet meer mogelijk volgens hun en moest hem achteraf retour doen. Dus bij aankomst retour aangevraagd en product in originele verpakking retour gedaan met gegevens in de verpakking (dit is op 6-9-2018 ontvangen door hun). in hun mail stond erbij dat als er na 5 werkdagen nog geen geld was teruggestort, je contact moest opnemen met hun klantenservice. meermale geprobeerd, maar word geen reactie op gegeven, en tot op heden nog geen geld teruggezien.

De oplossing

poging tot terugkrijgen van het aankoopbedrag wat ik betaald heb, terwijl het product al retour is (incl bevestiging postnl, en akkoord van bluegood voor retour)

1 reactie

  1. Auteur
    Dave.vdBerg
    Datum
    Tot op heden geen reactie?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dave.vdBerg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beginnen met de klacht te behandelen is nog niet gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen