Klacht Bluegood: Aircooler besteld en betaald maar levering blijft na 1,5 maand nog steeds uit!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 322499
Gebruiker
VV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1,5 maand geleden een aircooler besteld en betaald. Geen goederen ontvangen en ook geen reactie op de mails die ik heb gestuurd.

De oplossing

Zo snel mogelijk leveren of geld terugstorten, maar in ieder geval een bericht geven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen