Klacht Bluegood: aircooler besteld en betaald niet ontvangen

Klachtnummer
# 323548
Gebruiker
RamonG#81
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een aircooler besteld op 15 augustus 2018 en nog steeds niet ontvangen. verschillende mails gestuurd en steeds dezelfde reactie terug. binnen 7 dagen wordt deze bestelling gelevert. nog steeds niks!!

Bestelling van #B16612 Bevestigd

B

BlueGood.nl

wo 15-8-2018 12:31

Postvak IN

Aan:

....

ORDER #B16612

Bedankt voor je aankoop!

Dag ...., we zorgen ervoor dat je artikelen worden verwerkt en verzonden.

Heeft u een vraag? Neem dan contact op via de Klantenservice door te mailen. Wij helpen je graag. Je kunt niet direct antwoorden op deze e-mail; dit is een automatisch verzonden bericht.

Vragen over levertijden? Kijk dan op Levertijden
Bekijk uw bestellingof Bezoek onze winkel

Overzicht van de bestelling

Arctic Air Draagbare Aircooler - Mini airco en Air Conditioner × 1
€59,95
Subtotaal
€59,95
Verzendkosten
€0,00
Btw
€10,40
Totaal (Inclusief 21% BTW)
€59,95 EUR

Klantgegevens

Verzendingsadres

....

Facturatie adres
...

Verzendmethode

De oplossing

mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    RamonG#81
    Datum
    We willen graag het geld terug van Bluegood! 15 Augustus besteld en betaald. Nog steeds niks ontvangen. Enige optie is GELD TERUG.

    Gr G

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen