Opgelost door Bluegood: Apparaat werkt niet

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 325315
Gebruiker
Airco
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik ontving net via DHL de aircondition, ware het niet dat de plug voor de stekker in het apparaat los zit. Ik kan het apparaat daarom niet aan krijgen.
Naar welk adres kan ik het retourneren.
Bij deze verzoek ik u om geld terug te storten op mijn rekening. Dit duurt nu te lang.... Bestelling was 4-8-2018. Bestelnr #B15743.

De oplossing

Bedrag terug storten. Ik zend apparaat retour, als ik adres weet.

2 reacties

  1. Auteur
    Airco
    Datum
    Hallo,

    Ik heb een foto van het defect gemaild.
    Kunnen jullie me laten weten wat het vervolg is?

    Ik wil graag de € 59,00 terug op mijn rekening....
  2. Auteur
    Airco
    Datum
    bestelling 4 augustus. inmiddels meer dan 2 maand verder. op verzoek foto's gemaild. nog steeds geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Airco
Datum
Uiteindelijke oplossing
na heel erg erachter aan gezeten te hebben (veel tijd en energie en irritatie) uiteindelijk geld terug gestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen