Klacht Bluegood: Bestelling van aircoolers betaald en nooit ontvangen

Klachtnummer
# 320252
Gebruiker
Leonie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

27 juli heb ik 3 aircoolers besteld en direct betaald. 157 euro. Deze heb ik tot op heden nooit ontvangen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en sturen algemene mails terug.
De levertijd passen ze op hun website aan.

De oplossing

Zsm mijn geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    Leonie
    Datum
    Kosten waren 174 euro! Er staat nu op de site dat de levering uiterlijk 31 aug plaatsvindt. Ik ben zeer benieuwd
  2. Auteur
    Leonie
    Datum
    Nog niet gehoord en ontvangen!

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen