Klacht Bluegood: Bestelling wordt niet geleverd volgens advertentie en leveringsvoorwaarden, annuleren niet mogelijk.

Klachtnummer
# 317349
Gebruiker
mlvdp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling via de website van BlueGood gedaan van 3 Artic Air cooler gedaan op 22 jul 2018, volgens de website "Vandaag besteld = Morgen verzonden"... Na wat emails en het aanpassen van hun webiste en leveringsvoorwaarden, nu op 11 aug 2018, nog geen levering en ze reageren via email dat het druk is en hun leverancier in het buitenland zit (welke niet)..... Dus gevraagd om de bestelling te annuleren en het reeds (via Ideal) betaalde bedrag terug te storten... Reactie is dat het druk is en dat de bestelling onderweg is, maar geen "track & trace"....
Het is dus een BS bedrijf en de website dient te worden geblokt, bedrijf stoppen, ga wat anders doen.

De oplossing

Annuleren bestelling #B3549, en terug storten reeds betaalde bedrag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen