Klacht Bluegood: Bluegood komt toezegging niet na.

Klachtnummer
# 315414
Gebruiker
martijnbrakke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 juli een airco besteld. Waarbij stond aangegeven. Vandaag besteld = morgen verzonden.
Inmiddels is het 31 juli en heb nog niks ontvangen en ook geen enkel bericht dat er vertraging oid zou zijn!
Ik vind dit erg erg klantonvriendelijke en getuigen van 0 respect voor je klanten.
Helaas kan ik mijn geld niet terug krijgen via terugboeken omdat ik per ideal betaald heb. Dit zou ik anders absoluut willen.
Daarbij heb ik vrijdag 27 juli nog een email gestuurd met de vraag waar mijn product blijft.....tot dusver geen reactie.

De oplossing

Bluegood gaat mij (financieel) compenseren. En anders hoef ik het product niet meer en mag het per direct geannuleerd worden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen