Klacht Bluegood: Geen aircoolers ontvangen en geld ook niet terug gekregen na verzoek.

# 320559
Brenda

3 augustus twee air coolers besteld. Zouden binnen 1 week geleverd worden. Later krijg je een mail dat door drukte de air coolers later geleverd worden. Oke, dat kan. Wel balen, maar ja. Ze zouden voor of uiterlijk 31 augustus geleverd worden. In de tussentijd op 23 augustus een mail gestuurd dat ik ze niet meer wil en dat ik geld terug wil. Dan ontvang je een mail dat ze drie werkdagen nodig hebben om te reageren, of je zelf niet wil mailen in die drie werkdagen. Oke, dat dus niet gedaan. Inmiddels nog steeds geen reactie op mijn mail en geen geld terug. Nu nogmaals een mail gestuurd en verzoeken ze om de aankomende 5 werkdagen niet te mailen. Malafide bedrijf, niet betrouwbaar. Mijn geld nog steeds niet terug en ook geen aircoolers geleverd.

Mijn geld terug storten. Ik heb bestelnummer erbij doorgegeven. Kosten van 113.90 wil ik terug krijgen. Aircoolers heb ik niet meer nodig.

Brenda
    Gisteren mail ontvangen dat de bestelling is geannuleerd en mijn geld binnen vijf werkdagen terug gestort wordt. Nu afwachten of ze die belofte nakomen.

Ook een klacht indienen over Bluegood?