Klacht Bluegood: Geen enkele reactie op e-mail bericht over terug storten van mijn aankoopbedrag €113.90

Klachtnummer
# 322030
Gebruiker
Nabela Chaudhary
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 24 juli 2018, deze heeft ruim 2 maanden op zich laten wachten. Helaas daardoor genoodzaakt ergens anders een vergelijkbaar product te bestellen. Bestelling vervolgen ongeopend met t&t via PostNL terug gestuurd en sindsdien geen enkele reactie meer op mijn e-mail berichten.
Ik wacht nog steeds op mijn €113,90 welke terug gestort zou worden op mijn betaal rekening. Ondertussen 10 e-mails verder maar geen enkel respons. Helaas genoodzaakt om anders juridische stappen te ondernemen.

De oplossing

Het aankoopbedrag van de geretourneerde bestelling zo spoedig mogelijk terug storten op mijn rekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen