Opgelost door Bluegood: geen retourbon ontvangen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 328305
Gebruiker
Swaantje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 14 oktober retourbon aangevraagd, nog steeds niets ontvangen!!!!
Termijn van retourzending is 14 dagen en is bijna verlopen!!!!!!
Graag zo spoedig mogelijk reactie.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk retourbon sturen, zodat ik het terug kan sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Swaantje
    Datum
    Heb het pakket terug gestuurd, nu nog wachten voor het terug betaald wordt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Swaantje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na Klachtenkompas.nl ingeschakeld te hebben, is mijn klacht eindelijk afgewerkt. Bedankt!! Ik bestel nooit iets meer bij Bluegood.nl.!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen