Opgelost door Bluegood: Product niet leveren en de klant in de kou laten staan

content Opgelost
# 320977

Heb aircooler besteld op 28 juli en tot op heden nog niets ontvangen
E-mails verzonden waar deze zijn maar krijg dan een mail terug met over 10 dagen is het binnen maar nee niets 0 dagen later
Weer email verzonden en mail terug dat het uiterlijk 31 augustus binnen zou zijn maar zoals u merkt tot op Heden nog steeds niets binnen
Wel 119.90 euro betaald

Het product zo snel mogelijk leveren en als dat niet kan het geld dat betaald is terug storten op mijn rekening 119.90 euro

Cyberknurft
    Heb een email ontvangen van Bluetooth
    Zou binnen 7 dagen een track en tracé code maar zijn nu al 4 dagen verder maar nog niets ontvangen hangen
    Ben benieuwd en houd u op de hoogte
    Zoals verwacht is er nog steeds niets ontvangen van mijn order #B12926

Geen track en tracé binnen 7 dagen ontvangen als beloofd en ook geen bestelling binnen 7 dagen ontvangen

Ik denk dat we nu wel lang genoeg hebben gewacht

Op deze order van 28 juli 2018

deze order annuleren lijkt me het beste en verwacht dan ook dat deze wordt geannuleerd per direct

Het bedrag zie ik graag op mijn betaalrekening terug binnen 14 dagen

Cyberknurft
    Onderstaande email ontvangen en nog steeds niets

De verwachting is dat uw bestelling binnen 7 dagen geleverd zal worden. Zodra de track en trace beschikbaar is krijgt u een e-mail.

Voor de klanten die de bestelling niet op tijd hebben ontvangen: Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging. Helaas lopen wij ook achter met het beantwoorden van mails. Ook hiervoor onze excuses. Wij hebben verder een extern bedrijf ingehuurd om de vertraging weg te werken.

U heeft het recht om binnen 14 dagen te retourneren nadat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen 3 werkdagen nadat wij uw retour hebben ontvangen wordt uw aankoopbedrag teruggestort.

Uw bestelling kan na 3 werkdagen niet meer geannuleerd worden om de volgende reden: uw bestelling is verwerkt / naar het distributiebedrijf gestuurd / naar de bezorger gestuurd.

Wij hopen dat u begrijpt dat wij deze stappen niet ineens ongedaan kunnen maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Annemiek

Cyberknurft
    Zaterdag eindelijk de erco's ontvangen
    Heeft wat op zich laten wachten maar ze zijn er
    Kopen nooit meer wat bij bluegood
    Raad anderen ook aan niets daar te kopen

Cyberknurft
Uiteindelijke oplossing Hey product is afgeleverd en heb werkt look nog