Klacht Bluegood: Slechte service mbt retourzending.

Ramona87

Op 25 Juli 2018 heb ik via BlueGood 2 aircoolers besteld. Volgens de site een leertijd van 1-3 werkdagen.

Op 8 Augustus krijg ik een mail dat de levering langer zal duren ivm meerdere hittegolven en de toename van bestellingen. Tevens staat er onderaan die mail, en ik citeer: “We lezen veel slechte reviews maar hier is weinig van waar. Wij garanderen u dat u OF uw artikel krijgt, OF dat u uw geld terugkrijgt en we doen er alles aan om het zsm te leveren.”

Op 22 Augustus is het pakket eindelijk geleverd. Aangezien de ergste hitte toen voorbij was heb de aircoolers niet uit de verpakking gehaald en dus ook niet gebruikt.

Vervolgens stuur ik het product op 27 Augustus terug waarna ik op 31 Augustus een mail krijg dat mijn retourzending door hun is ontvangen.

Op 5 September krijg een retourbetaling, echter niet het volledige bedrag.

Ik heb een mail gestuurd naar BlueGood en gevraagd om het resterende bedrag terug te storten op mijn rekening. Dat was schijnbaar te veel gevraagd. Ik kreeg een mail met de voorwaarden waaraan een retourzending moet voldoen (ongebruikt, geen gebruikerssporen, moet droog zijn enz) Mijn zending voldeed hieraan aangezien ik de aircoolers niet heb gebruikt en niet eens uit de doos heb gehaald. Wederom een mail gestuurd dat mijn retourzending aan alle eisen voldeed, waarna ik een vreemd mailtje kreeg dat ze akkoord gingen met mijn retourzending?? Nogmaals een mail gestuur dat ik mijn zending reeds retour had gestuurd. En dat ik nu toch echt mijn resterende bedrag terug wil hebben. Nogmaals een mail gestuurd met wederom tekst en uitleg over het feit dat ik de aircoolers niet heb gebruikt en of ik mijn geld terug kan krijgen. Toen kreeg ik een mail waar mij de schoenen van uit vielen: Er zijn gebruikerssporen gevonden op uw retourzending, hierdoor kunnen wij de producten niet meer verkopen en dus krijgt u maximaal 50% van het aankoopbedrag teruggestort.

Dit gaat helemaal nergens over. Zo kan ik ook geld uit de zak van klanten halen. Wat een waardeloos bedrijf. Het gaat niet om een groot restbedrag, maar het gaat om het principe.

Het resterende bedrag terugstorten op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Bluegood?