Opgelost door Bluegood: Te late levering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 324267
Gebruiker
Cydy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 5 augustus 2018 heb ik een cooler besteld bij goodblue. Heb diverse keren contact per mail gehad. Belofte was levering uiterlijk 31 augustus 2018. Tot heden niet ontvangen. Kan ik hier nog iets aandoen?

Chris


Gewenste oplossing

Dat ik mijn geld teruggestort krijg. Ontbinding van de koopovereenkomst.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen