Klacht Bluegood: Uitblijven levering, annuleren kan niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321685
Gebruiker
Conny van Dongen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al 1,5 mnd op de levering van een aircooler. Div mails gestuurd. Geld teruggeeist, niets werkt. De mail van ca 2 wk geleden is al niet eens meer beantwoord. Belachelijk dat dit "bedrijf" er zo maar mee wegkomt. Trustpilot staat vol met klachten, ook de mijne, en nergens reageren ze op. Hier moet toch iets aan te doen zijn? Misschien Hart van Nederland?
Als we dat met zn allen doen, naast aangifte.

De oplossing

Mijn geld asap terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Conny van Dongen
    Datum
    Ondertussen via mail nog contact gehad en er werd gemeld dat ik de cooler eind aug kan verwachten, T WAS INMIDDELS 11 SEPT toen ik dit antwoord kreeg!!! Weer gereageerd, en natuurlijk weer t geijkte antwoord, door de warmte en velw bestellingen bla bla bla....kortom niks verder. Reageer verdomme eens relevant Bluegood!!!! Geef me mijn geld terug, oplichters!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Conny van Dongen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Helemaal geen reactie ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen