Klacht Bluegood: Wel betalen maar geen product en al helemaal geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324742
Gebruiker
Yvonne#7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen airco, geen geld terug
Geen oplossing per mail en ze weigeren telefonisch contact op te nemen voor een goede oplossing. Krijg al 2mnd te horen dat het product binnen 7 dagen geleverd zal worden.
Volgende week ga ik aangifte doen van internetoplichting.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, uiterlijk op de in de mail verstuurde datum.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne#7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via rechtsbijstandsverzekering het aankoopbedrag teruggekregen. Van BlueGood nooit meer wat gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bluegood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen