Klacht BlueParking: Onvindbare locatie en onduidelijk reisadvies

Freddecoo

Helaas heb ik 29 mei, zelfs na 2 keer telefonisch contact met Blueparking (ik heb dus mijn best gedaan!) de parkeerplaats niet kunnen vinden. De medewerker kende namelijk de plaatselijke situatie niet en kon mij, na het afzetten van mijn vrouw bij de vertrekhal niet naar de parkeerlocatie leiden, wel als ik op dat moement vanuit de grote steden zou komen. Gezien de krappe tijd heb ik daarom helaas de auto op de Schiphol P3 moeten parkeren met de hogere (extra dus) kosten: €86,50. Ik heb op 3 juni nog een email met de klacht en het verzoek om een prettige oplossing gestuurd naar BlueParking maar helaas niets terug gehoord, zelfs geen "jammer helaas-bericht". Blue Parking leek mij een goed alternatief, nu niet meer. Met vriendelijke groet, Fred de Coo

Geld terug of op zijn minst een compensatie. Uiterste minimale geste is een excuus, via email. Het totaal negeren van hen gaat mij niet een reden geven om BlueParking aan te prijzen binnen mijn reislustige vriendenkring.

Wij vinden dat BlueParking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BlueParking?