Klacht Bluetiq Gmbh: Betalen voor een dienst waar ik niet om gevraagd heb.

Klachtnummer
# 260346
Gebruiker
Kampjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijkbaar ben ik aangemeld via een sms bericht voor het spel Zigzagfone superrun waar ik niet naar gevraagd heb, via een telefoonwinkel ben ik er weer van af gekomen, maar ben nu wel €60 lichter. Vind dit schandalig .

De oplossing

Graag zou ik het geld terug willen ontvangen omdat ik er niet om gevraagd heb.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?