Opgelost door Bluetiq Gmbh: Bluetiq Gmbh: abonnement afschrijving zonder duidelijk te zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257122
Gebruiker
DeinDein
Datum
3 reacties

Details

De klacht



Bij het downloaden van een camera app
ongewenst een abonnement van zigzag fun gekregen en er staat ook al
7,50 bij mijn abonnement kosten van mijn provider. Ik heb hier
absoluut niet om gevraagd en het stond ook niet vermeld bij de app
dat er een abonnement aan vast zat. Daarna nog meerdere keren een afschrijving gehad waar ik niet om gevraagd heb en niets van weet. Diverse keren al stopgezet via payinfo.nl maar toch met andere omschrijving afgeschreven. Nu al 6x in totaal! Nu maar helemaal sms e.d. diensten geblokkeerd via provider.

De oplossing

Geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    DeinDein
    Datum
    Oke, en wanneer gaat die afhandeling/terug betaling plaatvinden?
  3. Auteur
    DeinDein
    Datum
    Terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden. Goede service en dus goed afgehandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DeinDein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrag is volledig terugbetaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?