Klacht Bluetiq Gmbh: BOOS

Dani11

Hallo ik kwam erachter dat er een bedrag van 30 euro werd afgeschreven van mijn telefoon rekening door zigzagfone. Ik heb gebeld met jullie en jullie zeggen dat ik me zelf heb aangemeld, dit heb ik echt niet gedaan!!! Ik werd niet geloofd. Nu heb ik zwart wit op papier dat ik op een afspraak was op de datum en tijd dat ik volgens jullie dit moet hebben gedaan. Ik was niet thuis en had op dat moment gewoon mijn telefoon vergrendeld in mijn jaszak omdat ik een afspraak had. Die kan ik laten zien. Ik wil echt mijn geld terug want ik ben hier niet van gediend!!!!

Mijn geld per direct terug en alles stop zetten

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH
    Dani11
    Dat vind ik heel erg fijn. Op welke manier krijg io mijn geld dan nu terug?
    Dani11

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?