Ik moest in eens iedere maand geld betalen voor emojs die ik nooit heb gekregen 2 jaar lang ben nu meer als 600 euro kwijt
Gewenste oplossing
Ik zou graag al het geld terug krijgen
3 reacties
Auteur
Bluetiq Gmbh
Datum
Geachte heer/ mevrouw,
Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Bluetiq GmbH
Auteur
Bluetiq Gmbh
Datum
Geachte heer/ mevrouw,
Wij hebben tot 2 keer toe geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Tevens hebben wij voicemails achtergelaten met onze contactgegevens.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via info.nl@btiqsupport.com of 0202 25 37 13.
Met vriendelijke groet,
Bluetiq GmbH
Auteur
HogeKlokje#393
Datum
Hartelijk dank voor uw antwoord.....wellicht heeft u een verkeerd nummer want geen van ons heeft voicemail berichten ontvangen 🤷🏼♂️🤷🏼♂️ Mijn nummer is: 06-1315 6363
MvG Erik Swabedissen
Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.