Opgelost door Bluetiq Gmbh: Hoge rekening voor niet lopend abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328867
Gebruiker
Boos ##
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 14 heeft is door te klikken op een link mbt emoji's kennelijk een abbonnement aangegaan. Nooit emoji's ontvangen maar wel hele hoge rekeningen.
Graag restitutie van 700 euro.

De oplossing

Restitutie 700 euro

4 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Boos ##
    Datum
    Ze hebben contact opgenomen. Afwachten nu.
  3. Auteur
    Boos ##
    Datum
    Nog steeds aan het afwachten....
  4. Auteur
    Boos ##
    Datum
    Netjes opgelost. Bedrag is teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boos ##
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrag is teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen