Er is meerdere keren €7,50 afgeschreven voor zigzagfone (nummer 0638464899) terwijl ik daar nooit een abonnement heb afgesloten
Gewenste oplossing
Ik wil dat al het geld teruggestort wordt
Geboden oplossing
Na een tijdje gewacht te hebben hebben ze al het geld keurig teruggestort. Ik ben zeer tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Bluetiq Gmbh
Datum
Geachte heer/ mevrouw,
Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Bluetiq GmbH
Auteur
Bluetiq Gmbh
Datum
Geachte heer/ mevrouw,
Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Bluetiq GmbH
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.