Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ik ben gefraudeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462725
Gebruiker
Loubna123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er is meerdere keren €7,50 afgeschreven voor zigzagfone (nummer 0638464899) terwijl ik daar nooit een abonnement heb afgesloten

Gewenste oplossing

Ik wil dat al het geld teruggestort wordt
Geboden oplossing
Na een tijdje gewacht te hebben hebben ze al het geld keurig teruggestort. Ik ben zeer tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen