Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ik ben gefraudeerd

Loubna123

Er is meerdere keren €7,50 afgeschreven voor zigzagfone (nummer 0638464899) terwijl ik daar nooit een abonnement heb afgesloten

Ik wil dat al het geld teruggestort wordt
Na een tijdje gewacht te hebben hebben ze al het geld keurig teruggestort. Ik ben zeer tevreden.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?