Klacht Bluetiq Gmbh: Ik vind het niet fijn

Klachtnummer
# 260293
Gebruiker
Annoniem 2.0
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een sms binnen van zigZagFoneW met een link daarin en hier heb ik niet om gevraagd

De oplossing

Dat ik geen berichten van hun meer binnen krijg

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Zigzagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen