Klacht Bluetiq Gmbh: Ik wil mijn geld terug voor een ongevraagd abonnement op 'haartrends'

awerfie

Ongevraagd én zonder toestemming ben ik geabonneerd op jullie pagina 'haartrends' op facebook en wordt er al vanaf september €7,50 wékelijks van mijn rekening gehaald. Uitschrijven lukte niet en er is inmiddels al 7 keer dit bedrag van mijn rekening gehaald.
Ik wil dit geld zo snel mogelijk terug.
Op internet zie ik zeer veel mensen met dezelfde klacht. Daarom zal ik deze klacht ook naar het programma 'kassa' sturen en naar de consumentenbond om ervoor te zorgen dat jullie malafide manier van 'werken' per direct gestopt wordt. Ik vraag ook een ieder die deze klacht ook ervaart en dit leest mijn voorbeeld te volgen!

Ik wil mijn geld pertinent terug.
Daarnaast wil ik dat jullie direct stoppen met deze malafide praktijken én zou een ieder die nu nog ongevraagd geabboneerd is op haartrends er veel gemakkelijker moeten kunnen uitstappen.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?