Klacht Bluetiq Gmbh: Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben.

Boze G.H.

Er is zonder mijn toestemming 7,50 bij mijn telefoonrekening van Tmobile opgeteld. Ik zat op facebook wat te grasduinen en kwam een artikel tegen van Bleutiq GmbH. Voor ik het wist had ik ineens een abonnement van 7,50 per week aan mijn rekening van mijn telefoonprovider hangen en kreeg ik een sms met de tekst: Gratis bericht: je gebruikt abonnement 'Haartrends' kosten zijn 7,50 per week, onbeperkt toegang. Wat een malafide praktijken!.

Ik zie bij mijn T-Mobile rekening inderdaad 7,50 aan overige kosten staan.

Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben. Of ik ga deze foute praktijken (ook fout van facebook) melden bij het programma Kassa.

Graag uw reactie!

Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?