Klacht Bluetiq Gmbh: Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben.

Klachtnummer
# 275693
Gebruiker
Boze G.H.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is zonder mijn toestemming 7,50 bij mijn telefoonrekening van Tmobile opgeteld. Ik zat op facebook wat te grasduinen en kwam een artikel tegen van Bleutiq GmbH. Voor ik het wist had ik ineens een abonnement van 7,50 per week aan mijn rekening van mijn telefoonprovider hangen en kreeg ik een sms met de tekst: Gratis bericht: je gebruikt abonnement 'Haartrends' kosten zijn 7,50 per week, onbeperkt toegang. Wat een malafide praktijken!.

Ik zie bij mijn T-Mobile rekening inderdaad 7,50 aan overige kosten staan.

Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben. Of ik ga deze foute praktijken (ook fout van facebook) melden bij het programma Kassa.

Graag uw reactie!

De oplossing

Ik wil onmiddellijk dit geldbedrag terug op mijn rekening gestort hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen