Klacht Bluetiq Gmbh: Inbreuk op privacy. Uitschrijven uit het bestand. Bedrag mag niet worden afgeschreven.

Kaatje2017

Geachte Zigzagfone medewerker,

Via een sms kreeg ik een bericht dat ik gebruik maak van dienst Zigzagfone Minecraft en Superrun. Echter maak ik geen gebruik van deze dienst, ik heb me hiervoor ook niet aangemeld.

Ik wil op geen enkele wijze met jullie diensten in verband worden gebracht en eis zo spoedig mogelijk uit jullie bestand te worden verwijderd. Als vanzelfsprekend zal ik de factuur niet accepteren, het bedrag mag niet in rekening worden gebracht.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?