Opgelost door Bluetiq Gmbh: Klacht Bluetiq Gmbh; ongewenste sms dienst en betalingen

content Opgelost

Beste Bluetiq,

Ik heb nu al 2 keer een sms gekregen over dat ik een dienst gebruik (ZigZagfone Minecraft) en dat de kosten nu al 30 euro zijn. het is een dienst waarvoor ik me nooit bewust voor heb aangemeld. Ik weet dat het gebeurde nadat ik een bepaalde foto bewerkings programma had geinstalleerd.

Omdat ik er geen toestemming voor gegeven heb of uberhaubt voor heb aangemeld zou ik graag mijn geld terug hebben, kan het nou niet bepaald missen.

Alvast bedankt,

Djordy van de Pol

Terugstorting van mijn geld en het afmelden van de dienst.
vergoeding en afsluiting van de service.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH

Beste Bluetiq,

Bedankt voor de hulp, zodra het geld is teruggestort zal ik het hier vermelden en de klacht sluiten, nogmaals bedankt.

MVG,

Djordy van de Pol
    Wachten op ontvangst van vergoeding, deze klacht wordt gesloten en beoordeeld bij ontvangst.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?