Klacht Bluetiq Gmbh: Kosten afgetrokken voor niet aangeschafte dienst

Klachtnummer
# 257204
Gebruiker
MoreelKompas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Bluetiq Gmbh,

Van mijn rekening zijn recent kosten voor aanvullende diensten buiten bundel a 7.50 euro per week, totaal 30 euro, afgetrokken. Dit bedrag zou afgetrokken zijn voor 'Zigzagfone Minecraft'. Echter, heb ik deze dienst niet aangeschaft, en kan er nimmer sprake zijn geweest van voldoende geïnformeerd en bewust handelen.

Zodoende sommeer ik u per direct alle handelingen uit te voeren om mij volledig schadeloos te stellen en alle kosten terug te storen, en daarbij tevens maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

De oplossing

Terugstorting alle afgetrokken kosten, voorkomen van herhaling, excuses

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen