Opgelost door Bluetiq Gmbh: Kosten ongevraagd abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 264890
Gebruiker
M. Schelling
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/ mevrouw,
Onze dochter van 14 heeft ongevraagd sinds eind maart een game abonnement bij Zigzagfone Games. Ze heeft zich nooit daarvoor aangemeld. Deze kosten lopen zonder dat er ook maar enige melding van Zigzagfone is geweest dat er een abonnement is afgesloten. De telefoonkosten van onze dochter worden door ons betaald, wij controleren deze niet maandelijks en kwamen er nu pas achter. De totale kosten bedragen inmiddels EUR 90,=.

Graag wil ik dat U het ongevraagde abonnement per direct stopzet en zou het op prijs stellen als U het bedrag terugbetaald.

Graag verneem ik uw reactie op het bovenstaande!

Met vriendelijke groeten,

Mark

De oplossing

Het volledige bedrag van EUR 90,= terugbetalen

3 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij hebben tot 2 keer toe geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via info.nl@btiqsupport.com of 08000220136.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  3. Auteur
    M. Schelling
    Datum

    Wij hebben bericht van Bluetiq Customer Care ontvangen dat wij vanuit coulance het bedrag terug zullen ontvangen.
    Ik ben dan ook zeer tevreden over de afhandeling.

    Mvg.,
    Mark

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Schelling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen