Opgelost door Bluetiq Gmbh: Misleidende abonnementen van Bluetiq Gmbh richting minderjarigen

content Opgelost
MarielleBr

We zijn er zojuist achter gekomen dat onze minderjarige dochter onbewust en dus ongewild een abonnement heeft afgesloten bij Bluetiq Gmbh van Euro 7,50 per week. Inmiddels is er vanaf 26 april in totaal Euro 112,50 afgeschreven via facturen van T-mobile. Via payinfo.nl hebben we net het abonnement stopgezet.
Wij zijn zeer verontwaardigd over de misleidende wijze waarop Bluetiq Gmbh minderjarigen misleid. Maar ook dat T-mobile zonder toestemming of waarschuwing deze kosten afschrijft via de maandelijkse facturen.

Retourneren van de gemaakte kosten voor het onbewust en ongewild aanschaffen van een abonnement bij Bluetiq. Blijft staan dat dit nooit had moeten gebeuren.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    MarielleBr
    Vanuit Bluetiq is inderdaad meteen gereageerd. Beloofd is om de gemaakte kosten te vergoeden. Zodra deze afspraak nagekomen wordt, is een deel van het probleem opgelost.
    Via de telefoonaanbieder heb ik de aanschaf van app's en mobiele internetdiensten geblokkeerd op het toestel van mijn dochter, zodat dit niet nog een keer mis kan gaan.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?