Klacht Bluetiq Gmbh: Misleiding en oplichting via de AppStore.

Klachtnummer
# 255607
Gebruiker
Sabina van Dorst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via FB op een link geklikt een fotobewerking programma.
Vandaar door naar de playstore, een gratis app.
Maar na installeren krijg ik een sms met de tekst :

Gratis bericht: je gebruikt abonnement' Zizagfone SuperRun, kosten €7,50/Week, Onb. toegang. Ga naar http://smrt.re/funclix Afmelden: payinfo.nl

Ik weet ff niet wat te doen. Als ik naar de site ga vragen ze om mijn telefoon nr. Maar zelfs dat wil ik niet invullen.
Afmelden maar eerst mijn betaal gegevens invullen lijkt me geen goed plan.
Maar hoe kom ik hier van af als ik al ergens aan vast zit, wat nog maar de vraag is. Denk ik.

De oplossing

Een sms van deze site waar in staat dat ik hun € 0,00 verschuldigd bent.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Zigzagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen