Klacht Bluetiq Gmbh: niet aangemeld voor abbonement(en) maar via gratis app (malware) vast komen te zitten aan kosten

Innyska

Na het downloaden van een gratis kinder app middels onze T-mobile rekening aangeslagen voor ongekend hoge week/maandabbo. 2x7.50 per week.
Op geen enkel moment hebben wij toestemming gegeven voor vaste kosten, laat staan voor enige kosten in het algemeen! Wij hebben inmiddels de diensten stop gezet maar willen graag de print-copy's inzien van de stappen door ons gezet ter bevestiging van het aangaan van vaste kosten in een abbonements vorm. Tot dat moment willen wij graag de 120 euro gemaakte kosten retour.

120 euro retour storten

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH
    Innyska
    Dank voor het snelle antwoord, zeer gewaardeert.

De door u benoemde controle mechanisme zijn door ons niet gezien of als zodanig ervaren. Uw antwoord om in ieder geval de gemaakte kosten te vergoeden is keurig. Welke informatie heeft u van ons nodig en hoe ontvangt u deze data het liefst?

Mvg Doroshenko

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?