Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongevraagd abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 261558
Gebruiker
Rita2011
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo.
Ik heb een prepaid kaart in mujn telefoon.
Nu kreeg ik op 19 april de eerste sms van Zigzagfone. Deze heb ik genegeerd. Vrijwel direct erna kreeg ik een bericht over een abonnement met onbeperkte toegang voor 7, 50 per week.
Ik ging ervan uit dat dit nep was.
Nu blijkt er wel die 7,50 van mijn tegoed afgegaan is.
Meer kon er gelukkig niet afgeschreven worden omdat er maar 10 euro tegoed opstond.
Ik vraag me af hoe dit zomaar kan terwijl er nooit een abonnement is afgesloten?
Die 7,50 is dus onterecht afgeschreven.

Mvg
T. Luhring

De oplossing

Onmiddelijk stopzetten van deze sms dienst en terugbetaling van de 7, 50

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Rita2011
    Datum
    Bluetiq heeft vrij snel contact gezocht en na telefonisch contact is de sms dienst stopgezet en is het afgeschreven bedrag terug betaald.
    Netjes afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rita2011
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na telefonisch contact is de sms dienst direct stop gezet en de afgeschreven kosten terug betaald. Netjes afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen