Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongevraagd abonnement

content Opgelost

Hallo.
Ik heb een prepaid kaart in mujn telefoon.
Nu kreeg ik op 19 april de eerste sms van Zigzagfone. Deze heb ik genegeerd. Vrijwel direct erna kreeg ik een bericht over een abonnement met onbeperkte toegang voor 7, 50 per week.
Ik ging ervan uit dat dit nep was.
Nu blijkt er wel die 7,50 van mijn tegoed afgegaan is.
Meer kon er gelukkig niet afgeschreven worden omdat er maar 10 euro tegoed opstond.
Ik vraag me af hoe dit zomaar kan terwijl er nooit een abonnement is afgesloten?
Die 7,50 is dus onterecht afgeschreven.

Mvg
T. Luhring

Onmiddelijk stopzetten van deze sms dienst en terugbetaling van de 7, 50

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    Rita2011
    Bluetiq heeft vrij snel contact gezocht en na telefonisch contact is de sms dienst stopgezet en is het afgeschreven bedrag terug betaald.
    Netjes afgehandeld.

Rita2011
Na telefonisch contact is de sms dienst direct stop gezet en de afgeschreven kosten terug betaald. Netjes afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?